اندروید باکس تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Stick

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

اندروید باکس تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Stick

اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

xiaomi tvجدول منتظر رکوردشکنی قیمت طلای جهانی باشیم؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت جدید تلویزیون بزرگ! / ۱۵مردادماه قیمت تلویزیون ۵۰اینچ / ۱۶مردادماه قیمت جدید کولر گازی (مرداد ۱۴۰۰) قیمت یخچال فریزر اسنوا / ۱۶مردادماه ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

  • بازه قیمت تلویزیون های 75 اینچ 30.700 تا 87.100 تومان
  • ایراد در برد دستگاه گیرنده
  • سیستم عامل اندروید Android
  • پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI, H.265, H.264, H.263, VP8/VP9, MPEG1/2/4
  • رم ۱ گیگابایتی
  • ارائه زاویه دید گسترده تا 178 درجه

xiaomi tvدر نهایت پوکو به استقلال کامل از شیائومی رسید و گوشیهایی مثل پوکو F2 پرو، پوکو F3، پوکو X3 و X3 پرو را عرضه کرد که تصویر آن را در بالا میبینید. هنوز مشخص نیست که وجه تمایز پوکو با خود شیائومی و برند ردمی چیست چراکه گوشیهای اخیر این شرکت، فقط مدلهای ریبرند شده از گوشیهای دیگر شیائومی و ردمی بودهاند. زمان ثابت میکند که پوکو چقدر میتواند بهعنوان یک برند، مستقل عمل کند و محصولاتی جدید روانه بازار کند. بلک شارک هم یک برند از زیرمجموعههای شیائومی به حساب میآید اما گویا به اندازه ردمی و پوکو مستقل نیست. روی کاغذ اما، بلک شارک برندی است که گوشیهایی با تمرکز روی بازی و به طور مشخص، گوشیهی گیمینگ تولید میکند که از حق نگذریم، کیفیت فوقالعاده بالا و قیمت منصفانهای دارند. جدیدترین گوشیهای این برند، بلک شارک ۴ بلک شارک ۴ پرو هستند که به ترتیب به پردازندههای قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شدهاند. از جمله قابلیتهای خوب این دو گوشی میتوان به نمایشگر فوقالعاده با کیفیت آنها اشاره کرد که از نرخ تازهسازی تصویر ۱۴۴ هرتز پشتیبانی میکند.

صفحه نمایش های QLED از مواد کوانتومی استفاده می کنند.

فناوری مورد استفاده در ساخت این نمایشگر IPS است. تلویزیون هایی که از این پنل یا همان IPS استفاده می کنند، دارای زاویه دید وسیع و زمان پاسخگویی سریع هستند. به همین دلیل، قیمت این تلویزیون ها کمی بالاتر از تلویزیون های پنل VA است. علاوه بر این وجود تجهیزات پیشرفته و پیچیده و مصرف کم انرژی از مزایای پنل های IPS به شمار می رود. شیائومی از کیفیت تصویر QLED در مدل 75 اینچی MI TV Q1 برای دستیابی به طیف وسیعی از کیفیت رنگ و روشنایی تصویر و همچنین شادابی تصویر و عکس استفاده کرده است. شفافیت این رنگ و کیفیت تفکیک رنگ سفید از قرمز و سایر رنگ های جذاب باعث افزایش سطح دید می شود. کیفیت QLED تلویزیون 75 اینچی Xiaomi MI TV Q1 دنیایی از رنگ های کوانتومی را ایجاد می کند که کیفیت برتر را در هر قسمت از تلویزیون به نمایش می گذارد. صفحه نمایش های QLED از مواد کوانتومی استفاده می کنند. از کوانتوم برای پخش رنگ و روشنایی یک تصویر استفاده می شود و آن را روشن تر، زنده تر، پر جنب و جوش تر و جذاب تر در هر قسمت از صفحه نمایش می کند. مدل 75 اینچی MI TV Q1 شیائومی می تواند 1.7 میلیون رنگ را نمایش دهد. با پشتیبانی از 1.7 میلیون رنگ، میتوانید جزئیات نرمتر را در عکسها و فیلمهای خود مشاهده کنید، نواحی تیره واضحتر و انتقال تصویر صافتر را مشاهده کنید.

خوب حالا می رسیم به تکنولوژی بکار رفته در پنل تی وی و تفاوت پنل های تلویزیون ها . در سال های اخیر برندهای سونی ، سامسونگ ، ال جی ، شیائومی ، پاناسونیک ، فیلیپس و … هرکدام به نوبه خود فناوری های ویژه ای را برای پنل تلویزیون هایشان مهیا کرده اند . که جدا از پنل های قدیمی LCD و LED، امروزه با کیولد QLED و اولد OLED ، کیوند Qned و … سروکار داریم. برای نمونه خوب است بدانید که بهترین تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی از فناوری صفحه نمایش QNED Mini LED و نانوسل بهره میبرد . البته نباید از امکانات و مشخصات بهترین تلویزیون های ۲۰۲۱ ال جی ، سامسونگ ، سونی و … نیز تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت غافل شد . که در ادامه مطلب به تمامی این ویژگی ها پرداخته ایم . بدون شک اگر به دنبال مدلی کم نظیر و همه فن حریف هستید. بهترین تلویزیون ال جی و تلویزیون سامسونگ از سری 7 و 8 و 9 با امکانات پیشرفته ای که دارند جزو پر فروش های بازار هستند .

اهمیت و تاثیر آن : نمایش هرچه صحیحتر و واقعی ترِ جزییات و رنگ های آبی مانند آسمان و آب و دگر محتوایی با تم آبی. معنی : انحراف دقتی در نمایش رنگ خاکستری در طیف 10بیتی با توجه به یه استاندارد این رنگ ها در یک نمایشگر 10بیتی مرجع تست. شیب رنگ نمایشگر Mi Tv 4s عالی هست. در شیب غلظت و عمق رنگ ها اننحراف رنگی نباید مشاهذه شود اگر چنین باشد نمایشگر شیب غلظت ضعیفی با توجه میزان انحرافاتش در نمایش شیب رنگ های آبی، قرمز، سبز و خاکستری میباشد. در هر یک از این شیب رنگ ها میزان انحراف رنگ ها باید کمتر از ۰.۱۲ باشد که اغلب تلویزیون های HDR و 10bit این شیب رنگ را بدون مشکل نمایش میدهند. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه.

xiaomi tvمعنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 4K@120hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال دهد. معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 8K@30/24hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد. معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 8K@60hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد. معنی : HDMI 2.0 نسخه ای از این پورت است که بیشترین امکان و استاندارد هارا نیز دارا میباشد. معنی : (Consumer Electronics Control (CEC ویژگی HDMI است که به کاربران این امکان می دهد دستگاه های متصل از طریق HDMI را با استفاده از تنها یک کنترل از راه دور فرمان دهند و کنترل کنند. این یعنی اگر فلش USB 2.0 یا هارد شما حداکثر سرعت انتقال 60مگابایتی دارد که برای انتقال تمام انواع محتوا کافی است، نمونه های USB 3.0 میتوانند تا 600مگابایتثانیه انتقال داشته باشند.

از آنجایی که از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است بنابراین با تصاویری فراموش نشدنی شما را سرگرم خواهد کرد. ولی با وجود تمام این قابلیتها تلویزیون های شیائومی اکنون دارای زبان فارسی نیستند و از این قابلیت استفاده نمی کنند. ولی برای تایپ کردن زبان فارسی می توانید از نرم افزارهای جایگزین شده استفاده ببرید. و یا آن که میتوانید زبان کیبورد ان را به عربی تبدیل کنید چون قابلیت تایپ با حروف فارسی را دارد. اکنون در ادامه هر دو روش را برای شما توضیح خواهیم داد. بعد از آنکه این کیبورد ها را نصب کردید آن را به جای کیبورد پیش فرض انتخاب نمایید و زبان فارسی را برگزینید. در روش دوم برای آنکه هنگام نوشتن از زبان فارسی استفاده نمایید، بدون آنکه نرم افزارهای جانبی را نصب کنید. در این قسمت برای درک بیشتر از محصولات شیائومی می توانید از این سایت دیدن نمایید . در ابتدا وارد منوی تنظیمات keyboard در قسمت sitting شوید. بعد از آن وارد قسمت device preferences شوید.

  • رفرش ریت کم در بیشتر موارد
  • رابط کاربری مناسب و راحت
  • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MJPEG، MPEG1، H.263، VP8، VP9 و
  • نظرات (0)
  • رفرش ریت: 120 هرتز

برای تهویه هوا از قرار دادن اشیا در پشت تلویزیون خودداری کنید. با هیچ چیزی سعی در پوشاندن قسمت پشتی تلویزیون که دریچههای هوا در آنجا قرار داده شدهاند نکنید. برق مورد استفاده تلویزیون 220 ولت باشد ؛ مناسبتر خواهد بود. کابل با اندازه مناسب برای تلویزیون استفاده کنید، سعی کنید تا اندازه کابل از مقدار نیاز نه کمتر و نه بیشتر باشد. در انتخاب سیم استاندارد بسیار دقت کنید. از دور بودن کابل برق از حرارت و تماس نداشتن با گرد و غبار مطمئن شوید. وسایلی که امواج الکترومغناطیس تولید می کند را از تلویزیون دور نگهدارید. از گذاشتن وسایل سنگین روی سیم متصل به پریز برق خودداری کنید. مواظب باشید تا سیم متصل به تلویزیون زیاد تا نشده باشد. زیرا امکان قطع شدن سیم و به وجود آمدن مشکل برای تلویزیون در اینصورت زیاد خواهد شد. اجازه ندهید تا کودکان خودشان را به تلویزیون متصل کنند. زیرا هم سلامت فرزندانتان به خطر خواهد افتاد، هم برای تلویزیون اختلال به وجود خواهد آمد.

وضوح صفحه نمایش: 4K یا HD؟ وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است. 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (4K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. بزرگترین مزیت تلویزیونهای 4K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند. به طور کلی ، تصاویر غنی تر و طبیعی نسبت به تلویزیونهای HD به نظر می رسند.. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند.

xiaomi tvیکی از ویژگی های برجسته ی این 75 اینچی جذاب، پشتیبانی از قابلیت Motion Estimation / Motion Compensati یا به اختصار MEMC است؛ با این فناوری تصاویر تار بهبود پیدا می کنند و کمبود فریم ها تا حد زیادی جبران می شود پس اگر اهل تماشای ورزش های سریع هستید و یا فیلم های اکشن می بینید باید به شما بگوییم که تلویزیون Q1 شیائومی بهترین انتخاب شما خواهد بود(ناگفته نماند که برای بازی های با نرخ 4K@120fps نیز این قابلیت بیش از پیش چشم نوازی می کند) . نوع بک لایت پنل این تلویزیون نیز از نوع Direct LED بوده و از تکنولوژی Local Dimming بهره می برد که طبق اعلام شیائومی از 192 منطقه ی تنظیم نور تشکیل شده است و این باعث می شود تا هنگام تماشای تلویزیون در تاریکی رنگ ها و به خصوص رنگ سیاه بسیار واقعی تر به نظر برسد و با عمق بیشتری به نمایش در بیاید. چه کاری می تواند جذاب تر از بازی کردن در تلویزیونی 75 اینچی باشد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.