بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید]

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید]

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید]

kitchen decorationاگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفتهاید، با این دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی میتواند بسیار راهگشا و کمککننده باشد، هم برای پیشنمایش تغییراتی که میخواهید انجام دهید و هم اینکه با تماشای دکوراسیونهای داخلی دیگر، بهترین ایدهها را برای کارتان بگیرید. در مقالهای که مشغول خواندنش هستید چند برنامه دکوراسیون داخلی خوب خارجی و ایرانی را به شما معرفی میکنیم که حتما ارزش تجربه را دارند. پس تا پایان با ما همراه باشید. ضمنا تماشای ویدیویی که در همین رابطه برایتان ساختهایم را هم از دست ندهید. میخواهید خانه رویاهایتان را بسازید؟ برنامه دکوراسیون Room Planner رویایتان را طراحی میکند. به لطف این اپلیکیشن میتوانید از یک فضا، مثلا فضای خالی اتاق پذیرایی عکسی گرفته و سپس روی آن عکس با مدلهای سه بعدی اعمال تغییرات کنید. به عنوان مثال مبل و صندلی و کفپوش از برندهای مختلف روی آن قرار دهید و تغییر رنگها روی در و دیوار را با هم مقایسه کنید.

ویژگی های دکوراسیون خانه

kitchen decorationیک اشتباه رایج که باید از آن اجتناب کنید: فشار دادن تمام مبلمان به دیوار. مردم این کار را انجام میدهند زیرا فکر میکنند اتاقشان بزرگتر به نظر میرسد، اما در واقع، فاصله مبلمان از دیوارها باعث میشود اتاق بزرگتر به نظر برسد. نورپردازی نه تنها یک عامل مهم در خلق یک دکوراسیون عالی به شمار می رود، بلکه خود به تنهایی یکی از مهمترین عناصری است که در طراحی دکوراسیون به صورت ویژه به آن توجه میشود. نورپردازی یا طبیعی است و یا مصنوعی که در هر صورت موجب بهتر دیده شدن اجزای دکوراسیون است. تاثیری که نورپردازی صحیح در ایجاد یک فضای دل باز و زیبا دارد را نمیتوان نادیده گرفت. نورپردازی در روز با بهره مندی از نور طبیعی خورشید امکانپذیر است. کافیست پنجرههایی با ابعاد مناسب داشته باشید که پرتوهای نور راه خود را از بیابند و گرما بخش دکوراسیون خانه باشند. نورپردازی در شب با چراغهای سقفی، انواع لوستر، آباژورها و… تامین خواهد شد. خوشبختانه این روزها انواع تامین کنندههای نور در بازار یافت میشوند که هر کس با هر سلیقهای میتواند از بین آنها بهترین را انتخاب کند.

اما در هر صورت هستند و گرما بخش محیط خانه های ما ایرانی شده اند . معماری و دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی لاکچری یا ویلایی همواره از جذابیتهای علم طراحی و معماری داخلی است. تا جایی که حتی برنامههای تلویزیونی با این موضوع ساخته میشود و صفحات و وبسایتهای فراوانی به این مساله میپردازند. یکی از علایق عموم مردم در سالهای اخیر سرچ کردن و خواندن درباره دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی و منازل افراد ثروتمند جهان و اطلاع از جزئیات منازل آنها است. این علاقه که این روزها بیشتر به چشم میآید از گذشته به شکل بازدید از کاخ موزههای سلطنتی وجود داشته و همچنان پابرجاست. دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی لاکچری زمانی مورد توجه و استقبال قرار میگیرند که نتیجه تلاش و کار گروههای طراحی ماهر و کارکشته باشد. چرا که نمایش زیباترین دکوراسیون خانههای بزرگ و ویلایی و دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی با نمای لوکس و لاکچری، کاری اصولی و بسیار سخت است.

2.عکس های خانوادگی مورد علاقه تان را به دیوار بزنید. برای اینکه به خانه خود شخصیت بدهید، از عکس های خانوادگی استفاده کنید. مردم از دیدن خانه شما با سلیقه شخصی و عکس های خانوادگی لذت می برند. • میتوانید از قاب های ارزان که با دکوراسیون خانه شما جور باشند استفاده کنید. • طبق سلیقه اثار هنری و نقاشی های زیبا به اتاق هایتان بزنید و به خانه خود روح دهید. 3. از نورپردازی خلاقانه استفاده کنید. سعی کنید وسایلی تزیینی با رنگ روشن، لامپ های تزیینی روشن و غیره به خانه اضافه کنید و در سقف خانه از لامپ های ریز پر نور استفاده کنید. اگر اهل صرفه جویی هستید، لامپ های قدیمی از مغازه ها بخرید و با اسپری آن ها را رنگ آمیزی و تزیین کنید و نمایی جذاب ایجاد کنید. • اگر در اتاق از چند لامپ استفاده می کنید، سعی کنید در سایزها، رنگ ها و اشکال مختلف استفاده کنید.

  1. گیاهان معطر در فضای سرویس بهداشتی خود قرار دهید
  2. لازم نیست کمد با رنگ دیوار هماهنگ باشد
  3. سفید _سبز
  4. استفاده از آینه در چیدمان منزل

kitchen decorationاینستاگرام دیجی پارکت یکی از بهترین مراجع برای شروع است، چون عکس های بسیاری در اختیار شما قرار می دهد. با ادامه مقاله دکوراسیون خانه ، از کجا و چگونه شروع کنیم و ایده های شروع طراحی دکوراسیون منزل در خدمت شما هستیم. شریک خود را را در پروژه درگیر کنید … معمولا در بین زوج ها کسی که علاقه ی بیشتری به دیزاین دارد وقت بیشتری صرف میکند و دیگری میگوید هرچه که تو انتخاب کنی… اما بهتر است که بخشی از وقت خود را برای دیدن و انتخاب کردن تصاویر بگذارید، شما میتوانید عکس ها را کنار هم بچینید در این صورت شباهت ها به سرعت دیده می شود و خواسته ی شما مشخص میشود. هر کاری دلتان می خواهد نکنید! زیرا به محض این که شروع به خرید کنید، کسانی که می گفتند نظری ندارم، ناگهان صاحب نظر می شود. بنابراین او را وادار کنید که در شروع کار زمانی را با شما سپری کرده و فقط به عکس های دکوراسیون های داخلی نگاه کند.

چگونه چیزی دکوراسیون خانه خود را بدست آوریم

هنگام اضافه کردن آینه به تخت خواب باید مراقب انعکاسها به خصوص در شب باشیم، زیرا نصب آینه در محل نامناسب میتواند نور را به محل خواب شما منعکس و استراحت شما را مختل کند. با استفاده از آینه در تاج بالایی تخت از مزایای افزایش نور و بزرگتر دیده شدن فضا در روز برخوردار خواهید شد. آینه یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون داخلی است. نصب آینه برای تزیین بخش های مختلف خانه نه تنها ضروری است، بلکه فضای داخلی را روشنتر و از لحاظ بصری بزرگتر نشان میکند. آینه در اتاق خواب، در حالت های مختلف آویزان، ایستاده، و حتی در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام تصمیم گیری برای استفاده از آینه در دکوراسیون خانه، نیازی به استفاده از وسایل بزرگ نیست، حتی کوچکترین لوازم جانبی آینهدار نیز میتواند تفاوت زیادی در فضا ایجاد کند. من علاقمندم از آینهها به روشهای غیرمنتظرهتری استفاده کنم، مانند این تصویر که سینی آینهدار نور و ابعاد زیادی به میز قهوه اضافه و کنتراست ایجاد میکند.

به تازگی پنتون رنگ سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده و Viva Magenta را انتخاب کرده است. پنتون این رنگ را نماد قدرت، شجاعت و سرزندگی معرفی کرده و گفته است که طبیعت، مبنای انتخاب آن بوده است. حالا که این رنگ زیبا و پرطرفدار رنگ سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شده، وقت آن رسیده که برای گذراندن ۱۲ ماه پر از انرژی و گرمای این رنگ، دکوراسیون گوشه و کنار خانه را تغییر دهیم. البته این به آن معنا نیست که باید تمام وسایل را عوض کنید، با چند تغییر کوچک میتوانید دکوراسیون را به روز کرده و از زیبایی رنگ Viva Magenta لذت ببرید. در این مطلب از دیجیکالا مگ میخواهیم ریزهکاریهای تغییر دکوراسیون برای ورود رنگ جدید سال ۱۴۰۱ به خانه را به شما آموزش دهیم. اگر میخواهید همیشه و در هر لحظه امکان تغییر دکوراسیون خانه براساس ترند روز را داشته باشید فقط باید یک کار ساده انجام دهید، لوازم اصلی را با یک رنگ پایه و ترجیحا خنثی انتخاب کنید.

چرا اکثر دکوراسیون خانه شکست می خورند

نقطه کانونی در دکوراسیون چیست؟ یکی از موارد مهم که باید در دکوراسیون داخلی منزل و طراحی آن در نظر بگیرید، نقطه کانونی است. پیشتر هم گفتیم ما به صورت روتین مواردی را در دکوراسیون خانه خودمان رعایت میکنیم. نقطه کانونی یکی از آنهاست. این نقطه جایی از خانه است که وسایل را متناسب با آن میچینیم. به عنوان مثال پنجرهای در هال و پذیرایی که پرده و نور خوبی دارد، تبدیل به یک نقطه کانونی میشود و مبلمان و دیگر اثاثیه به صورت منظم و متقارن اطراف آن چیده میشود. البته میتوان به موارد دیگری چون محل تلویزیون یا تختخواب در اتاق خواب هم بهعنوان نقطه کانونی یاد کرد. نکته مهم دیگر این است که خودتان میتوانید با تضادهای رنگی، استفاده از دیوارپوش یا الگوهای متفاوت این نقطه کانونی را ایجاد کنید. با اینکه میتوانید در دکوراسیون داخلی منزل آزادانه عمل کنید و اسیر هیچ قید و بندی نباشید، ولی برای جذابتر شدن فضا بهتر است تناسب و تعادل میان عناصر را حفظ کنید.

kitchen decorationدر چیدمان خانه کوچک شما برای تمام وسایل غیرضروری که در زندگی امروزی وجود دارد، جای کافی ندارد. وسایل خود را با دقت بالایی انتخاب کنید. به طور مثال اگر اهل دیدن برنامههای تلویزیونی نیستید یا از لپتاپ خود برای دیدن فیلم استفاده میکنید، احتمالا نیازی به تلویزیون ندارید. اگر در آشپزخانه اجاقگاز دارید شاید بتوانید از ماکروفر صرف نظر بکنید. پاراوان چیست و چه کاربردی در دکوراسیون داخلی دارد؟ بسیاری از افراد علاقه دارند تا به صورت شخصی و با سلیقه خودشان دکوراسیون خانه را بچینند. دکوراسیون ایرانی و استفاده از دستبافتههای سنتی، پارچههای سنتی و صنایع دستی یکی از انتخابهای افراد برای دکوراسیون منزل است. برای دکوراسیون ایرانی منزل معمولا به هنر ایرانی رجوع میشود و از صنایع دستی مناطق مختلف ایران استفاده میشود. انتخاب انواع گلیمها و فرشهای سنتی در دکوراسیون نقش مهمی دارند. در مناطق روستایی ایران بسیاری از صنایع دستی با ظرافت و ترکیبهای خاص بافته و ساخته میشوند که به عنوان اجزای دکوراسیون ایرانی در سراسر جهان شهرت دارند.

  • آباژور:۱.۳ میلیون تومان، خرید از رشت
  • از دیوار متحرک کمک بگیرید
  • صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  • رفع ایرادات و تعمیرات
  • سبک بوهمی (بوهو)

kitchen decoration» پاسخ ساده است، شیشه باید با یک آرم برچسب گذاری شوند که نشان دهد چه جنسی دارد و چه کسی آن را تولید کرده است. یکی از کمکهایی که یک طراح میتواند به شما کند انتخاب یک پردهی مناسب و متناسب با دیگر تجهیزات و وسایل خانه شما است. پردهها در دکوراسیون خانهی نورگیر نقش اساسی بازی میکنند و باید هنگام چیدمان خانه به پردهها دقت زیادی کرد. توجه داشته باشید در یک نما از خانهی شما فرش، مبلمان، پرده و حتی رنگ دیوار و تابلوهای روی آنها نیز دیده میشود، پس باید تمام این موارد از یک تناسب اصولی و منطقی بهره ببرند. اگر شما صاحب خانه با پنجره های بزرگ و بلندی هستید، دستتان در انتخاب پرده باز تر است. میتوانید انواع پردههای توری و ساده، با رنگهای ملایم را انتخاب کنید و مطمئن باشید این سادگی، زیبایی را نیز با خود به همراه دارد. از طرفی دیگر پردههایی که قسمت پایین آنها طرح دارند نیز میتوانند یکی از انتخابهای شما باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دیزاین کافه کوچک.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.