9 جملات خنده دار تلویزیون شیائومی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

9 جملات خنده دار تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی 65 اینچ P1 مدل L65M7

xiaomi tvمیتوان اینگونه بیان کرد که هر شخصی یک آرشیو کامل از فیلمها، آلبوم خانوادگی و یک گزارشگر ورزشی را در جیب خود دارد. اما استفاده از گوشیهای هوشمند برای طولانی مدت دارای معایبی است، که مهمترین آنها خستگی زود هنگام چشم و آسیب به گردن کاربر میباشد. همچنین برای تماشا کردن فیلم، عکس و یا مسابقات ورزشی با گوشی نمیتوان به صورت گروهی از صفحه نمایش کوچک آن استفاده کرد. کمپانی شیائومی در تلویزیون شیائومی 65 اینچ L65M7 خود تکنولوژیهای Chromecast داخلی و Miracast را گنجانده، که میتواند امکان انتقال دادههای صوتی و تصویری را فراهم سازد. ریموت کنترل طراحی شده برای این مدل تلویزیون P1 شیائومی از نوع بلوتوثی است که بدون محدودیت امکان استفاده از آن در هر زاویهای امکان پذیر است. این کنترل زیبا بسیار خوش دست و سبک است و به دکمههای میانبر مجهز میباشد که دسترسی سریع و راحت به بخشهای مختلف و برنامههای متعدد دستگاه را مهیا میسازد.

  • دارای حافظه رم داخلی 2GB
  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون سامسونگ
  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840x2160
  • مکانی که دارای رطوبت بیش از حد باشد

xiaomi tvمعمولا با خرید تلویزیون شیائومی شما قاب زیبا و بسیار زیبا را در اختیار خواهید داشت. از نظر کیفیت باید گفت که در مقایسه با برندهای اصلی تلویزیون های شیائومی نمی توانند رتبه اول را به خود اختصاص دهند؛ اما معمولا به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمند شما تصاویر را بدون نویز و با جزئیات مناسب مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این؛ پردازنده پردازش های صوتی را به خوبی انجام خواهد داد. حتی فناوری های صدای Dolby Audio , تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ Dolby Atmos و DTS را در اختیار دارید که صدا را تا سطح بالایی ارتقاء می دهد و به شما کمک می کند تا از صدای همه جانبه و فراگیر بهره ببرید. اما یکی از نقاط قوت تلویزیون های شیائومی این است که زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد و شما می توانید در هر جایی از خانه که می نشینید تصاویر بدون تحریف رنگ را مشاهده کنید. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا به صورت گروهی به تماشای تلویزیون بنشینید و تجربه مشاهده ایده آلی را دریافت کنید.

بالا 9 جملات خنده دار تلویزیون شیائومی

اگر گیمر کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز هستید، یا به دنبال تماشای فیلم، سریال یا مسابقات ورزشی با نرخ نوسازی بالا هستید، احتمالا این مدل از بهترین تلویزیون شیائومی به خاطر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مناسب شما نیست. یا پردازشگر مرکزی قدرتمند که در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی قرار گرفته، میتوانند تضمینکننده ارائه کیفیتی راضیکننده باشند و ارزش خرید این تلویزیون را نسبت به قیمتی که دارد، افزایش دهند. خرید یک تلویزیون QLED، آن هم ۵۵ اینچ مدل سال ۲۰۲۲ فقط با ۲۰ میلیون تومان؟ این کاری است که از دست شیائومی برمیآید! تلویزیون قدرتمند و مقرونبهصرفه شیائومی Mi QLED Q1E، یکی از بهترین تلویزیونهایی است که میتوان در بازار پیدا کرد. Q1E به پنلی مجهز به فناوری QLED است که تضمینکننده نمایش رنگهای واقعی و شفافیتی حیرتانگیز است. صفحهنمایش 4K این تلویزیون دارای عمق رنگ ۱۰ بیتی واقعی، ۱۷۸ درجه زاویه دید عالی و انبوهی از قابلیتهای تصویری HDR است.

xiaomi tvمهمتر از همه ی این موارد، این تلویزیون می تواند از خدمات DTH یا مستقیم به خانه استفاده کند و این قابلیت را به راحتی به منوی رابط کاربری اضافه کرده است. در ضمن اگر کاربر رابط استاندارد همه ی تلویزیون ها را ترجیح بدهد، می تواند با فشردن یک دکمه رابط را به اندروید تغییر دهد. در ضمن این نمایشگر نیز توانایی استفاده از دستورها صوتی را دارد و شما می توانید از طریق ریموت کنترل و دستورها صوتی به مدیریت و کنترل تلویزیون بپردازید. در خصوص صدا باید گفت که تلویزیون شیائومی Q1E مجهز به یک سیستم صوتی 2.0 کاناله است که در مجموع 30 وات توان خروجی را با استفاده از دو توییتر و چهار ووفر ارائه می دهد. می توان گفت که این قدرت صدا کافی است. در خصوص اتصالات همان مجموعه ی Q1 در اختیار کاربر قرار میگیرد با این تفاوت که هیچ پورت HDMI 2.1 در این محصول جدید شیائومی وجود ندارد. یعنی تلویزیون Q1 دارای سه پورت HDMI 2.0 و همراه با پشتیبانی eARC می باشد.

محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و …

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد! شیائومی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشیهای هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد. محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با آخرین تلویزیون شیائومی بیشتر آشنا شویم. شیائومی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشیهای هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد.

5. امکانات گیمینگ در تلویزیون سونی بهتر است یا تلویزیون شیائومی؟ با پیشرفت تکنولوژی کمپانیهای بازی رشد چشمگیری داشتهاند بیشترمخاطبان به بازی روی آوردهاند. تفاوتهایی وجود دارد بین تلویزیون های عادی و گیمینگ، یکی از آنها قابلیت Gaming Mode و پردازنده قدرتمند است. تلویزیون های مدرن امروزی اکثراً قابلیت بازیهای رایانهای را دارند و به امکانات به روز بازی مجهز هستند. گیمرهای حرفهای بیشتر تلویزیونی را خریداری میکنند که دارای قابلیتهای گیم پلی مخصوص بازی باشند تا بازی هیجان انگیز را تجربه کنند. طبق بررسیها تفاوت تلویزیون گیمینگ سونی و تلویزیون گیمینگ شیائومی دراین است که تلویزیون های سونی به نسبت شیائومی بسیار تخصصی برای قابلیت بازیهای نزدیک به واقعیت طراحی شدهاند و استانداردهای گیمینگ را رعایت کردهاند. طراحی شیک و سایز تلویزیون از بخشهای مهم است که در نگاه اول توجه کاربران را به خود جلب میکند. محصولات سونی از به روزترین استاندارهای زیبا شناختی در طراحی تلویزیونهای خود استفاده کرده است، ضخامت لبههایش بسیار باریک و ظریف است طوری که به چشم نمیآید.

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی 50P1 با پشتیبانی از طیف گسترده رنگ برای ارائه کیفیت تصویر واقعی طراحی شده است. بالطبع زمانی که رنگ افزایش یابد و البته عمق رنگ بیشتر باشد میتوان نظارهگر تصاویری واقعی تلویزیون شیائومی 4s 55 و طبیعیتر بود. این تلویزیون 50 اینچ 4K تا 94 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش میدهد. این تلویزیون همچنین از استاندارد رنگی NTSC تا 88 درصد پشتیبانی میکند تا شاهد رنگهایی غنی و طبیعی در نمایشگر باشیم. رنگهای پرجنب و جوش و جزئیات پیشرفته در صفحه، شما را به تجربه تماشای واقع گرایانه دعوت میکنند. FRC) خواهد بود. تماشای تصاویری سرشار از رنگ و زیبایی و البته نزدیک به واقعیت در این تلویزیون 2021 شیائومی برایتان خالی از لطف نخواهد بود. تعداد خیلی زیادی از تلویزیونهای بازار در نمایش محتوای سریع خوب عمل نمیکنند. اینکه تلویزیون برای نمایش محتوای سریع خوب عمل کند برای دوستداران فیلمهای اکشن و بازیهای هیجانی واقعاً حائز اهمیت است. به طور کلی در زمان نمایش محتوای سریع، تعدادی از فریمها حذف خواهند شد.

  • قابلیت نصب روی دیوار
  • دارای حالت های صدا Standard, Movie, News, Game, Custom
  • پایه تلویزیون
  • مدل: A2
  • تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 55MI TV 4S
  • حافظه ۴ گیگابایتی

تکنولوژی MEMC که مخفف Motion Estimation-Motion Compensation است، از تاری و لرزش تصویر هنگام پخش جلوگیری می کند. سیستم صوتی این تلویزیون دو بلندگوی دوکاناله دارد که درمجموع 30 وات توان دارند. به علاوه، وجود چهار ووفر ودو توییتر در این سیستم منجر به ایجاد صدایی پرقدرت و با کیفیت می شوند. شرکت شیائومی در این دستگاه از تکنولوژی Dolby Audio و DTS-HD استفاده کرده است و با این کار، صدای محتوای درحال پخش به صورت فراگیر به بیننده منتقل خواهد شد. یکی از جالب ترین امکانات تلویزیون شیائومی 55Q1 قابلیت OTS است. کنترل این تلویزیون دارای طراحی تقریبا یکسانی با مدل های قبلی دارد و دارای میکروفون داخلی روی لبه هایش است که امکان دادن دستورات صوتی یا سرچ صوتی را برای کاربران فراهم می کند. به علاوه، به دلیل اینکه از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند، برخلاف تلویزیون های آنالوگ عملکرد 360 درجه ای دارد و از فاصله های دورتر هم قابلیت اجرای دستورات داده شده را خواهد داشت. در طراحی این کنترل از راه دور، از دکمه های Netflix و prime video نیز استفاده شده است که می توانید در زمانی بسیار کم به این شبکه ها دسترسی پیدا کنید. برای قطع کردن صدای تلویزیون از طریق این ریموت، کافی است دکمه صدارا دوبار پشت سرهم فشار دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.